Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex, szexkellékek, történetek, képek, videók!

Fiúk be!

Fiúk be!

Szex Bécivel

2009. június 09. - x69

Első randinkat egy homo klub bulijába szerveztük meg, ahol sikerült hamar összemelegednünk. Elég jól éreztük magunkat a party-n, jókat ittunk is, így felszabadultan tértünk haza hozzám, ahová meghívtam még egy italra Bécit. Egy pohárka likör után nem sokáig húztuk az időt, hozzá hajoltam, és szájon csókoltam a nálam pár évvel fiatalabb fiút. Az ital hatására ő is feloldódott, így visszacsókolt és máris az ingem alá bújtatta hosszú, vékony ujjait. Csókolózva simogattuk egymást, és lassan vetkőztettük a másikat. Béci rendesen beindult, mikor már meztelenül álltunk egymás előtt, ő a kezével kezelésbe vette répámat, ami már elérte addigra a legágaskodóbb formáját. Letérdelt előttem, kezével levándorolt a golyóimra, finoman masszírozta azokat, szájával pedig erőteljes szájmunkába kezdett. Nyalta le fel, bekapta, erős szopással, szívással izgatta. Homo szex Bécivel - erotikus történetHomo szex Bécivel - erotikus történet

 Szopd a faszomat!

Ügyesen kezelte kemény farkamat, elő nedvem szájába csorgott, amitől még vadabb tempóban rángatta himtagomat. Egy idő után abbahagyta, miközben felállt előttem, azzal a mozdulattal engem tolt térdre. Ujjaimmal körbefogtam a feszes farkát, elkezdtem húzogatni rajta a bőrt, és számmal én is birtokba vettem a kezem alól kikandikáló részét. Szoptam, nyaltam, ahogy csak befért a számba. Ő csípőjével ütemes mozgásba kezdett így a farka ki-be csúszott a számban. Éreztem előnedvét, ami hasonlított a sajátoméra, mégis sokkal izgatóbb volt. Mielőtt elment volna eltoltam magamtól, és az ágyra fektettem, mögé lépve fenek vonalába térdeltem. Benyálazva ujjaimat, elkezdtem tágítani a segglyukát. Mikor végre farkammal fenekébe nyomultam, forró belsője kellemes bizsergetéssel fogadott. Lassú mozgással tettem a magamévá, majd egyre gyorsuló csapásokat mértem a fenekére.

 

 

Homo szex Bécivel - erotikus történetHomo szex Bécivel - erotikus történet

 Jól seggbe kúrlak a faszommal!

A golyóim nekicsapódtak Béci golyóinak, ez is olyan erővel izgattak, hogy éreztem, már nem bírom sokáig. Az utolsó pillanatban egy hatalmasat döftem a fenekébe. A gyönyör okozta élvezetem minden csöppjét beengedem hátsójába. Egy pár pillanat múlva, mikor kifújtam magam, nem hagytam, hogy sokáig kínlódjon ő sem, újra lábai közé hajoltam, és újra a szám fogságába vettem méretes szerszámát. Mohón szoptam, a fejemmel csúszkáltam rajta. Nyelvemmel szaporán körbenyaltam a makkját, farkának minden négyzetcentijét, a tövéig. Béci megfogta a fejem, és ütemesen mozgatta a farkán. Szinte már rendesen kefélte a számat, egyre gyorsabban. Ekkor hirtelen egy nagyot hörgött és telespriccelt sűrű, tejszerű nedvével. Mikor teljesen kiürítette egész tartalmát, magához emelt, és szájon csókolt. Sokáig feküdtünk egymás karjában, és simogatva a másikat. Tudtam, nem ez volt az utolsó éjszakánk egymással, és azóta is többször élvezkedtünk már egymás társaságában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://homo.blog.hu/api/trackback/id/tr811173142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása