Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex, szexkellékek, történetek, képek, videók!

Fiúk be!

Fiúk be!

Szállodai karbantartók

2009. június 12. - x69

Nagyon sokat utazom a foglalkozásomból következően. Soha nem szoktam habozni, hogy magamhoz nyúlva - alig hihető élvezetekkel - orgazmushoz jussak, amikor egyedül maradok a szállodai szobámban. Egy ilyen alkalommal, éppen meztelenül üldögéltem a szobámban és kezdtem felverni a mintegy 21 cm - es farkamat, amikor észrevettem, hogy a szállodai karbantartók éppen az ablakom előtt tisztítják a hotelt. Különösen az egyikük volt igazán izgató számomra, akinek a látványa már beindította bennem a vágyat az elélvezésre.

Ő egy legalább 190 cm magas, pazar termetű, szőke férfi volt, aki éppen levetette az ingét, hogy letörölje vele az izzadtságot a melléről és a homlokáról. Előtűntek a hatalmas, sötét mellbimbói, és a nagy formás hátsója. A farmerján volt egy repedés pont a bal farpofája alatt, amin keresztül izgatóan bukkant elő a szőke szőrzetű feneke és egy kis darab a fehér alsójából. Észrevett az ablakon keresztül és ördögi vigyor terült szét az arcán, miközben felém fordulva a kezével megdörzsölte a nadrágja elején a kidudorodást.

Megnyalva a száját közelebb húzódott az ablakhoz, mire én intettem neki, hogy jöjjön körbe az ajtóhoz. Nemsokára meghallottam a kopogását. Amint beengedtem, mindjárt türelmetlenül neki is estem: elkezdtem lenyalogatni az izzadtság cseppeket a mellbimbójáról, majd mélyen beleszagoltam az izzadtságtól nedves hónaljába, ahonnan - a kemény munkától - erős, igazán férfias szagok terjengtek. De nem álltam meg itt, hanem folytattam a nyalakodást lefelé, mígnem belefúrtam az arcomat az ágyékába. Erre ő kigombolta, majd ledobta a farmerját, én meg térdre esve előtte az alsónadrágján keresztül már kezelésbe vettem a számmal, miközben a két kezembe kaptam a pazarul formás seggét.

Lassan felfelé csúsztattam a kezem a feneke hasadékában. Kéjesen felmordult, amikor az egyik ujjamat nekinyomtam a nyílásának. Erre hirtelen megfordítottam és beleszorítottam az arcomat a forró, izzadt két farpofája közé. Végighúztam a nyelvem ott is, felitatva a segge hasadékában összegyűlt izzadtságot. A nyelvemmel csak a tojásai mögött pihentem meg egy időre. Ekkor hirtelen hanyatt az ágyamra lökött, és ráült az arcomra. Így, miközben a nyelvemen lovagolt, én kényelmesen tudtam verni a saját farkamat.

Valami nekiütődött az ablaknak. Odakaptuk a fejünket és megláttuk, hogy egy másik munkás minket bámulva veri ott a saját faszát. Ez egy kb. 180 cm magas, olaszos kinézetű férfi volt, akinek az izmai jól láthatóan dagadtak ki a feszes pólójából. Vaskos, mintegy 15 cm - es szerszáma volt. Intettünk neki, hogy csatlakozzon hozzánk. Kinyitottam neki az ajtót, majd gyorsan visszaugrottam az ágyra, ahol felülve figyeltem, amint lefejti magáról a ruhát, és fokozatosan felfedi a szőrös, izmos mellét, lábait, majd a csodálatosan kidolgozott hátsóját is.

Nem sokáig hagyott gyönyörködni, mert hanyatt lökött az ágyon, és erőszakosan betömte a vaskos faszát a számba, mélyen egészen a torkomig, miközben a szőkének a mellbimbóit csipkedte, csavargatta. Úgy helyezkedett, hogy a másiknál már korábban felfedezett részeket nyalogathassam, - a végbélnyílás és a golyók között. Sós ízt éreztem a számban, miközben nyalakodtam, és a nyelvemet bedugtam a lyukába. Erre lassan hátrafelé kezdett csúszni, le a mellemen, majd úgy helyezkedett, hogy a lüktető faszom hegye éppen jó helyen találja.

Amikor belehatoltam, akkor lehajolt, szájon csókolt, de úgy, ahogy én még az életben nem csókolóztam. A szőke, aki közben folyamatosan a fejem mellett helyezkedett, az óriási 23 cm - es dákóját az ajkaink közé nyomta, mire mi felváltva nyaltuk és szívtuk. Addig folytattuk, amíg a ragadós, nyúlós, fehér gecijével vastagon be nem terítette mindkettőnk arcát. Az olaszos meg keményen lovagolt a farkamon, míg csak mindketten el nem kezdtünk kéjesen hörögni, dobáltuk a csípőnket, miközben elélveztünk: ő a mellemre, míg én mélyen belé.

A szőke javaslatára felkuporodtunk mindhárman az ágyra, egy kis pihenésre és hamarosan el is szenderedtünk. Arra riadtam, hogy a szoba - pincér kopog az ajtómon. Ekkor jutott eszembe, hogy elfelejtettem lemondani a vacsorámat. Felkaptam egy törülközőt, magam köré tekertem és kinyitottam az ajtót. Az ajtóban ott állt egy őrülten kívánatos, fiatal fiú, akit én már akkor kinéztem magamnak, amikor megmutatta a szobámat bejelentkezéskor, mint a szolgálatban lévő szoba - szervizes. Egy valóban rendkívül csinos fickó volt - , mint egy szörfös.

21 éves lehetett, rövid, napszítta hajjal, kék szemekkel, telt ajkakkal és kívánatosan izmos testtel. Átpillantott a vállaim felett be a szobába és elállt a lélegzete, amint észrevette a két karbantartó munkást meztelenül az ágyamban. Felajánlottam neki, hogy szívesen látjuk a társaságunkban, ha csatlakozni akar, de ő azt válaszolta, hogy vissza kell mennie a helyére, mert keresni fogják. Hirtelen azt hittem, hogy az olaszos fiú is menni akar, mert kiugrott az ágyból. Ám ő hozzánk lépett és azt mondta az új jövevénynek, hogy nem megy sehova.

Azzal megragadta, lelökte az ágyra és elkezdte kigombolni a nadrágját. A szőke meg én csatlakoztunk hozzá, és így rövid idő alatt lemeztelenítettük. A következő pillanatban a szőke az óriási faszát belegyömöszölte a szörfös fiú éhes szájába, miközben az olaszos meg már baszta is a feszes, napbarnított seggét és csipkedte a mellbimbóit. Én szétterpesztett lábakkal a szőke elé álltam és bevertem a 21 cm - es dárdámat a szájába, le egészen a torkáig. Aztán egy kicsit visszahúztam, de csak azért, hogy megfelelő pozíciót tudjak elfoglalni a szörfös fiú arca előtt, és ő megfelelően tudjon benyalni a seggem lyukába.

Ez aztán már elég is volt ahhoz, hogy ne tudjam tovább visszatartani és elkezdtem a forró gecimmel beteríteni a szőke arcát. Ez őt is eljuttathatta a csúcsra, mert felnyögött és a szörfös - jól hallhatóan, nagyokat nyelve - fogadta magába az ő töltetét. Ugyanakkor az olaszos is erőteljesebben lökött egy párat a csípőjével, hogy aztán jó mélyen belespriccelje a forró gecijét a szörfös fiú seggébe. Gyorsan a számba kaptam a szörfös 18 cm - es faszát, még éppen időben, mert már töltötte is belém a kellemesen illatos, édeskés, krémes gecijét.

Mindannyian az ágyra kuporodtunk egy kis pihenésre, hogy ismét nyugodtan tudjunk lélegezni, de a szörfös fiú hamarosan felkelt, felöltözött, és visszament dolgozni. Én elaludtam a két pompás karbantartó munkás között. Néhány óra múlva ébredtünk csak fel. Együtt mentünk zuhanyozni, aminek az lett az eredménye, hogy az olaszos belekóstolt a seggembe, miközben én viszont megbasztam a szőke feszes, szőrös seggét. Ezután végre felöltöztünk, mindketten szenvedélyesen megcsókoltak, és egyedül hagytak a szobámban.

A bejegyzés trackback címe:

https://homo.blog.hu/api/trackback/id/tr741147137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása