Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex, szexkellékek, történetek, képek, videók!

Fiúk be!

Fiúk be!

Sógor

2009. június 14. - x69

Mikor először találkoztam a leendő sógorommal - Patrikkal, éreztem, hogy kipattant valami szikra. Egyszóval tökéletesen nézett ki. Kb 190 cm magas lehet, úgy 85 kg. formás teste van és nagyon szimpatikus arca. Fekete, kissé göndör a haja, a szemébe nem tudtam nézni, olyan igéző, így tekintetem mindig a mellkasára meredt, ami a kigombolt ing alatt izgatóan szőrös.

Mikor először kezet fogtunk, éreztem, hogy a farkam vág egy szaltót a gatyámban. Ő azt mondta bemutatkozásként, Örvendek, látom, mi nagyon jól ki fogunk jönni egymással. Még most is emlékszem, az izgalom hulláma hogy futott végig rajtam.

Mikor én először láttam, a hugom már a kész hírrel állt elő? Összeházasodnak. Kért, menjek fel Patrickkal a hegyekbe sátorozni. Ahogy hugi mondta: Szeretném, ha kölcsönösen megismernétek egymást. No én is szerettem volna... Ki nem? Mielőtt Hugi hívott, már nagyon szerettem volna kikapcsolódni egy kicsit, így ez most pont kapóra jött. A következő éjszakát már Patrickkal töltöttem az erdőben - távol a civilizációtól. Az utazás nagyon kellemes volt. A vacsora után mindketten relaxáltunk a tűz mellett.

"Nem kérsz egy kis konyakot?" kérdeztem.
" Aha" - és kivette a poharamat a kezemből.
"Dohányzol?" Kérdezte. Mosolyogva válaszoltam, hogy "Igen, én is éppen ezt akartam kérdezni."
Így beszélgettünk egy darabig, majd észrevettem, hogy a kezével gyakran matat azon a helyen, ahol most már én is egyre inkább szerettem volna felfedező útra indulni.

"Tudod" - mondtam, "igaz, hogy csak tegnap óta ismerjük egymást, de látom, hogy be fogsz illeszkedni a családunkba".
Nem válaszolt. Kezével a combomat simogatta. Én természetes módon ugyanígy reagáltam. Éreztem, mennyire fel van izgulva. Azt is kitapintottam, mintha nem lenne rajta alsónadrág. Farkam a gatyámban már mindenre fel volt készülve, de leginkább egy hatalmas adag sperma kilövellésére. Kezemmel a mellkasát simogattam és a mellbimbóit, melyek teljesen megkeményedtek már. Majd kezem az arcát simogatta, míg mellkasát már nyelvemmel fedeztem fel. Testének illata kezdett megőrjíteni. Végül a harcot Ő nyerte a cipzárommal.

Kiszabadította farkam a rabságból, kivette golyóimat is. Tenyerével átfogta péniszemet, fitymám teljesen lecsúszott már, megszorította. Kellemes fájdalmat éreztem, ami még jobban izgatott. Most már másik kezével a zacskómat fogta és lágyan masszírozta. Lassan, lágyan elkezdte kiverni a farkam. Eközben én is elővettem faszát. Most már biztos volt, hogy nem volt rajta gatya.

Farka szép, formás volt, még nagyobb, mint gondoltam. Mielőtt el akartam kezdeni szopni ezt a szép faszt, éreztem ajkait az én farkamon. Valami fantasztikus volt. Igyekeztem férfiasságom minél nagyobb részét a szájában tudni. Pózt váltottam, hogy én is be tudjam venni a számba az ő faszát, s egyszerre tudjunk szopni. Nyelvemmel végigmentem a farkán, a herezacskóin, majd a fenekén. makkján az öröm első cseppjei is megjelentek, amit azonnal magamévá tettem. Gondolkodás nélkül még lejjebb nyomtam farkam a torkán. Tudtam, hogy Patrik fog elélvezni először. Ujjaimmal lassan behatoltam szűz lyukába, és már ott is masszíroztam. Éreztem, hogy lassan kitágul az a szűk lyukacska. Nem voltam benne biztos, hogy ki akarja-e próbálni. Közben heréim már nem bírták tartani a sok gecit és elkezdtem lövellni. Minden cseppet lenyelt.

Noha nem voltam biztos abban, hogy ő kész e arra, hogy megdugjam, de én kész voltam rá. Megkértem rá, tegye meg. Lefeküdtem az asztalra. Faszát bekentem krémmel, amit otthonról hoztam, a többit rábíztam. Először csak egy ujját dugta belém. Majd kettőt, majd felváltotta azokat a farkára. Először csak félig tolta belém. Másodjára már többet, míg végül már az egész méretes fasz tövig bennem volt. A lassú baszó mozgást mindgyorsabb ritmus váltotta fel. Farkam ismét állt. A baszás ritmusára libegett. Izgató volt az érzés, de ahogy az Ő arcát néztem, Ő is nagyon élvezte. Amikor érezte, hogy eldurran, kivette a faszát belőlem és kézzel fejezte be. Összes spermáját a hasamra és a farkamra verte. Végül együtt feküdtünk le a sátorban - átölelkezve.

"Üdvözöllek a családban" mondtam, amit Ő csókkal köszönt meg. Mikor hazaértünk, Hugi már várt minket. Beleegyezésemet adtam neki a házassághoz. Nagyszerű férjet talált magának, és nagyszerű sógort nekem. Mindig örülök a soron következő sátorozásnak...

A bejegyzés trackback címe:

https://homo.blog.hu/api/trackback/id/tr851147136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása