Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex, szexkellékek, történetek, képek, videók!

Fiúk be!

Fiúk be!

Éhes futár

2009. június 21. - x69

Talán ez volt az év legmelegebb napja. Persze, amikor már mindenki a Balcsin strandolt, én ilyenkor is az irodában dolgoztam egész nap. Miután a titkárnőm is szabin volt, még ebédem se volt, bár igaz a melegben nem is gondoltam kajára. Sokáig bent voltam, elég későn értem haza.

Amikor már otthon voltam, nem volt másra erőm, mint, hogy a rádőljek az ágyra és bekapcsoljam a TV-t. Valami zenei adó mehetett, én teljesen elábrándoztam, ahogy a képernyőn félmeztelen, izmos fiúk táncoltak.

Kigomboltam az ingemet, és elkezdtem simogatni a mellemet, a hasamat, a nyakamat, és közben éreztem, ahogy a farkam egyre jobban ágaskodni kezd. A kezem hamarosan betévedt a nadrágomba, és amíg a jobb kezemmel a farkamat simogattam, a ballal a mellbimbómat ingereltem. Aztán szép lassan kigomboltam a nadrágomat, az alsómat pedig letoltam a golyók alá, így teljesen szabaddá vált a farkam. A farkam már annyira állt, hogy a fitymám szinte magfától teljesen hátracsúszott. Benyálaztam a tenyerem és úgy simogattam a már bíborvörös makkomat. Eközben a bal kezemmel a golyóimat morzsolgattam, simogattam, majd az ánusz és a golyók között részt, miközben ütemesen verni kezdtem a farkamat. A bal kezem aztán lejjebb csúszott, egészen a fenekemig. Először csak a lyukam körül simogattam magam, aztán először csak egy ujjal, aztán kettővel, végül hárommal nyúltam be. Az kezemmel körbe simogattam a végbélnyílást, aztán ahogy a jobb kezem a farkamon, a bal úgy járt ki-be a seggemben.

Már éreztem, hogy mindjárt elmegyek, amikor csöngettek. A hülye szomszédom jött valami faszsággal, úgyhogy teljesen ellankadtam. Közben rájöttem, hogy kibaszott éhes vagyok, a frigó pedig persze üres, ezért felhívtam egy ételküldőt, hogy küldjön valami kaját. Gondoltam, amíg megjönnek legalább letusolok.

Még javában a zuhany alatt álltam, amikor megint csöngettek. Azt hittem, hogy újra a szomszéd akar valamit, úgyhogy csurom vizesen kiszálltam a kádból, magamra tekertem egy törülközőt és ajtót nyitottam.

A motoros futár volt, hozta a vacsit. Amikor megláttam, a kajáról már teljesen megfeledkeztem.

Velem szemben egy napbarnított kellemesen kigyúrt pasas állt, hóna alatt a bukósisakkal, kezében a kajámmal. Fehér ujjatlan izompóló volt rajta és feszes sortot viselt. Rövid barna haja alatt kópés kék szempárral nézett rám, kissé megütközve, hogy megszólalok-e. Kinyögtem valami hello-szerűséget miközben mélyen belenéztem csodás szemeibe. Erre ő kajánul elmosolyodott. Valószínűleg már látta, hogy a farkam rohamosan emelkedik. Álló szerszámomtól a feszesre tekert törülköző kioldódott, és ahogy előre léptem volna a kajáért le is esett. Ott álltam vele szemben csupaszra borotvált álló faszommal. Mielőtt azonban bármit tehettem volna, bent termett a lakásban becsukta az ajtót, letette ami a kezében volt. Majd a jobb kezével megragadta a tarkóm, magához húzott és megcsókolt.

Húsos nyelve áttört a számba, végigtapogatta a szájpadlásom, majd amikor visszahúzta, én dugtam a nyelvem a szájába. Ő úgy beszívta, hogy azt hittem ki is tépi a helyéről. Aztán gyengéden hátralökött a falnak és a nyakam csókolta, majd a mellem, aztán a mellbimbómat kezdte harapdálni, és szopogatni, majd rögtön felfelé haladta a nyakam felé a nyelvével, egészen addig amíg el nem jutott a nyakam és a vállam hajlatába. Itt beleharapott a nyakamba, majd el kezdete szívni. Eközben én egyre erőteljesebben masszíroztam a még a sortjában rejtőzködő, de egyre ágaskodó farkát. Ő most a fülemet vette célba, ekkor én megláttam simára borotvált hónalját, amit azonnal nyalogatni kezdtem.

Ő kissé hátralépett és hagyta, hogy mohón leszedjem pólóját miközben térdre ereszkedett a farkam előtt. Egy darabig verte, majd bekapta. Simogattam a fejét, majd nem bírva ellenállni elkezdtem ütemesen mozgatni a farkamon. Ő egyre hevesebb szopott, ahogy hallotta szaporodó lihegésemet, ami lassan nyögésbe ment át, aztán megremegve hangos nyögéssel bele élveztem a szájába. Olyan erővel tört fel a spermám, hogy nem tudta elég gyorsan nyelni, úgyhogy szinte a fél arcát is beborította hófehér gecim.

Lassan felhúztam a hajánál fogva és elkezdtem ondóm lenyalogatni az arcáról, miközben benyúltam a nadrágjába a fenekénél. Meglepődve tapasztaltam, hogy nem hord alsót, aztán szépen lefejtettem róla szűk nadrágját és hamarosan előbukkant szépséges fasza. Ekkor ő eltolta számat a még mindig gecimtől csöpögő arcától, és kezével letörölte azt. Azonnal megértettem, hogy miért. Szépen elkezdte fenekem nyílását bekenni vele, hogy elég síkos legyen. Az előbbiektől a farka már rendesen lucskos volt.

Hogy segítsem a síkosítást megfordultam, nekitámaszkodtam a falnak és lehajolva felkínáltam fenekem.

Bedugva ujját a nyílásba először körkörös mozdulatokkal tágított, majd következett a második, a harmadik és a negyedik ujja, végül éreztem, hogy mind az öt ujja bennem van és lassan az öklét készül belém nyomni.

Ez nem fog menni- nyögtem, mire ő szó nélkül abba hagyta.

Először azt hittem, hogy megsértődött, aztán éreztem, hogy egészen más készül belém nyomulni. Kellően kitágultam már, hogy amikor a farka félig bennem volt egy erősebb mozdulattal felnyomtam magam rá.

Ekkor ő a hasam alá nyúlva tövig nyomta a farkát, majd rögtön annyira kihúzta, hogy éppen csak a makk hegye volt bent. Aztán újra tövig nyomta. Ezt ismételgette, mikor aztán a keze előre csúszott és megragadta a mellbimbóimat. A két ujja közé csíptette az izgalomtól már kemény mellem, majd abba kapaszkodva ütemesen pumpálni kezdte a seggem. Olyan erővel kefélt, hogy a zacskóm majdnem lerepült a helyéről.

Ekkor megragadta a vállam és elkezdett velem a farkán a közeli fotelbe hátrálni, aztán megfordult és lehuppant, de úgy, hogy a farka teljes erőből vágódott a prosztatámnak. Kéjes sikoly jött ki belőlem, de mire eszméltem, már az ölében ülve, tovább baszott. Bal kezével félrehajtotta a nyakamat és szívni kezdte, miközben a jobb kezével újra verni kezdte a farkam. Én eközben a mellbimbóimat morzsolgattam. Ahogy háttal neki az ölében a farkán ültem, csak lassúbb csípőmozgást végezve pihent, aztán hirtelen a kezét a csípőmre tette. Éreztem, hogy újabb roham készül. Lábamat a kezemmel feljebb emeltem, erre ő, mintha csak e jelre várt volna, elkezdett húzogatni a faszán. Le-föl, le-föl, egyre erőteljesebben nyomkodva prosztatámat. Úgy mozogtam rajta mint egy dugattyú. Aztán el kezdett előre nyomni, ekkor a lábaimat hátra felé tettem, mintha csak egy motoron ülnék, a kezemmel a földre támaszkodtam, ő pedig lecsúszott a székről és mögém térdelve folytatta baszásom. Egyre erősebben mozgott bennem, lihegése erősödött, aztán éreztem, ahogy megfeszülve halk nyögésekkel elmegy bennem. Legnagyobb megdöbbenésemre ezután olyasmi következett, ami még soha. A még mindig álló farkát nem húzta ki, hanem újra mozogni kezdett bennem egyre gyorsabban. Mivel az előző orgazmusától már elég elgyötört volt a lukam, nem tudtam megállni, és hangosan sikítva nyögtem. Most már ő is szinte üvöltve nyögött. Úgy éreztem a farkam elszáll a helyéről és mindjárt elájulok. Ekkor egyszerre megremegtünk és ő újra elélvezett, miközben a geci hihetetlen erővel tört föl a farkamból, ahogy én is elmentem beterítve az egész padlót.

Akkor átkarolt a két kezével és magára húzva oldalra feküdt. Így aludtunk el, miközben a farka bennem volt. Már alig vártam az ébredést, hogy én is kezelésbe vegyem feszes seggét…

A bejegyzés trackback címe:

https://homo.blog.hu/api/trackback/id/tr71147124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása